|
Post by erwinvh on Jun 4, 2006 21:29:32 GMT 1
Ik heb zojuist gezien dat ik, volgens mijn profiel, een "nieuwe Interluxiaan" ben. Ik wou me echter helemaal niet laten naturaliseren door mij op dit forum te registreren. Kan hier een mouw aan gepast worden, a.u.b.?
|
|
|
Post by bichbach on Jun 5, 2006 10:14:22 GMT 1
Er zijn nog geen officiele wetten rond het burgerschap.Koning Jonas heeft waarschijnlijk besloten dat iedereen die zich hier aanmeldt burger is.Maar er wordt momenteel een wet gestemd waarvoor je je moet aanmelden als burger...
|
|
|
Post by Koning Jonas on Jun 5, 2006 10:41:34 GMT 1
Je moet niet zo een grote mond krijgen. Dit zijn gewone rangen, erwinvh. Niets om je druk over te maken
|
|
arius
Nieuwe Interluxiaan
|
Post by arius on Jun 5, 2006 10:51:09 GMT 1
Je moet niet zo een grote mond krijgen. Dit zijn gewone rangen, erwinvh. Niets om je druk over te maken euh grote mond dit vind ik ook niets van grote mond van Erwin. Erwin heeft meer dan gelijk dat hij hier natoa van maakt. We zijn geen burgers hooguit enkele buitenlandse hoogwaardigheidsbekleders die een bezoekje komen brengen. Ikzelf zou ook graag zien dat dit wordt aangepast.
|
|
|
Post by Koning Jonas on Jun 5, 2006 11:12:13 GMT 1
Ik had het niet over Erwin maar over bichbach Ik geef Erwin net gelijk, ik maak de groep 'Buitenlanders' aan
|
|
|
Post by guest on Jun 5, 2006 12:29:40 GMT 1
het kwam anders wel over alsof je op Erwin bezig was
|
|
|
Post by Koning Jonas on Jun 5, 2006 15:35:12 GMT 1
Dit is dan een fout van mij
|
|
|
Post by bichbach on Jun 5, 2006 17:09:30 GMT 1
Wat is er grote mond aan mijn post?
|
|
|
Post by erwinvh on Jun 5, 2006 18:05:57 GMT 1
Ik had je opmerking ook eerst zoals Arius geïnterpreteerd. Maar aangezien dit een vergissing is, is er geen vuiltje aan de lucht. Ik zou jullie niet willen opzadelen met jullie eerste diplomatieke conflict ;-)
|
|
bas
Interluxiaan
|
Post by bas on Jun 8, 2006 18:44:30 GMT 1
Ik ben het opzich niet echt eens met dit topic, want eigenlijk zeg je dus dat je een hogere rand wil? Op veel site's is dit systeem werkend, en je begint altijd heel laag. Ik bedoel, denk je dat je later in je werk gelijk je de beste kan zijn? Nee. Maar goed, ik snap de verwarring, maar hoop dat dit topic niet erg belangrijk is. Overigens is het aan Koning Jonas te bepalen wat hij doet met de site. Al maakt hij je onderkruipsel van dief, dan nog zul je hard moeten posten, om een hogere rang te hebben, zodat het steeds leuker wordt om te posten!
|
|
|
Post by bichbach on Jun 8, 2006 18:48:07 GMT 1
Wat bazel je nu???NIemand geeft om die rangen...Er zijn hier gewoon mensen die ook op andere micronaties actief zijn en hier dus geen burgerschap willen...Mensen die posten om in de rang te stijgen(en ik hoop dat jij daar NIET bij bent) noemt men postsleepers...en dat is niet positief bedoeld...
|
|